آدرس مطب دکتر آرزو خسروی: تهران، خیابان ولیعصر، جنوب به شمال، نرسیده به توانیر، بن بست بخشندگان، ساختمان مدیکو + سنتر، طبقه ۷، واحد ۷۰۱.

درباره دکتر

دکتر آرزو خسروی – متخصص قلب و عروق، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی
عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه
رئیس بخش اکوکاردیوگرافی بیمارستان بقیه الله اعظم
عضو انجمن قلب و عروق ایران
عضو انجمن اکو کاردیوگرافی ایران
عضو انجمن قلب اروپا (ESC)
عضو انجمن اکوکاردیوگرافی و تصویربرداری اروپا (EACVI)
عضو انجمن اکو کاردیوگرافی آمریکا (ASE)
عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات اترواسکلروز

تست ورزش استخدامی نیرو های مسلح در مطب دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق

آزمایش تست ورزش استخدامی نیرو های مسلح و هم چنین سایر آزمایش های تشخیصی بیماری های قلب و عروق مانند : نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، هولتر ریتم و هولتر فشار خون در مطب دکتر آرزو خسروی انجام میشود. جهت مراجعه حضوری به مطب دکتر آرزو خسروی عضو کمیسیون قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی با شماره 02122894086 تماس بگیرید.

آزمایش تست ورزش استخدامی

تست ورزش یک آزمایش غیرتهاجمی است که چگونگی عملکرد قلب شما را در موقعیت هایی که در حال انجام فعالیت بدنی هستید ارزیابی می کند. علت نام گذاری این آزمایش این است که با استفاده از ورزش کردن ضربان قلب را افزایش می دهند.

بدن شما هنگامی که مشغول راه رفتن روی تردمیل هستید سخت تر کار می کند، بنابراین نیاز به اکسیژن بیشتری دارد، در نتیجه قلب باید خون بیشتری پمپاژ کند. اگر انسداد یا گرفتگی در شریان های تامین کننده خون برای عضله قلب شما وجود داشته باشد، باعث کاهش تامین اکسیژن خواهد شد که این مورد در نتایج تست ورزش شما ثبت و سپس توسط دکتر خسروی بررسی می شوند. این آزمایش ساده و سرپایی می تواند در تشخیص بیماری های قلبی مانند بیماری عروق کرونر و آریتمی ها که ضربان قلب نامنظم را ایجاد میکنند، مفید باشد.

در تست ورزش چه بیماری هایی تشخیص داده می شود؟

آزمایش نوار قلب استخدامی نیروهای مسلح

نوار قلب هم یک روش ساده و بی خطر برای ارزیابی سلامت قلب است. این آزمایش غیرتهاجمی است و از امواج صوتی بی ضرر برای ایجاد تصاویری از قلب شما در حالت استراحت استفاده می کند.

دکتر آرزو خسروی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی در تشخیص برخی بیماری ها از آزمایش نوار قلب کمک میگیرند، بیماری هایی همچون:

• تشخیص نقایص مادرزادی قلب
  • تشخیص ناهنجاری های ریتم قلب
  • تشخیص آسیب ناشی از بزرگ شدن قلب
  • پریکاردیت
  • سکته قلبی
  • ارزیابی سلامت دریچه های قلب

هم چنین اگر بیماری قلبی دارید و تحت درمان قرار گرفته اید، نوار قلب میتواند روند درمان شما را بررسی کند. در این گونه موارد پزشک با بررسی نتایج نوار قلب اطمینان حاصل میکند که روش درمانی شما تا چه اندازه اثر بخش بوده است. و در صورت نیاز با تغییر میزان دوز داروها به درمان بهتر شما کمک میکند.

در مواقعی که بیمار علائم بیماری قلبی مانند درد قفسه سینه داشته باشد، ابتدا نوار قلب و پس از آن در صورت صلاحدید متخصص قلب، انجام تست ورزش به بیمار توصیه میشود.

علائم درد قفسه سینه ای که شما را نمی کشد !

چنانچه علائم بیماری قلبی مانند درد قفسه سینه و ضربان قلب نامنظم و تپش قلب ندارید، نیازی به انجام این دو آزمایش نیست.

آزمایش اکوکاردیوگرافی استخدامی نیرو های مسلح

در اکو کاردیوگرافی قلب، که به صورت غیر تهاجمی انجام می‌شود مشاهده تصویری متحرک از قلب برای متخصص قلب و عروق فراهم می شود.
به این شکل که با ارسال امواج صوتی (بی ضرر) حرکات قلب شما نمایش داده می‌شود. طی انجام آزمایش اکوکاردیوگرافی دکتر آرزو خسروی متوجه می شود که حفره ها و دیواره های قلبتان دچار تغییر شده است یا خیر؟ تغییری که ممکن است در اثر حمله قلبی یا فشار خون بالا یا نارسایی قلبی ایجاد شده باشد‌.

📌در مطب دکتر آرزو خسروی اکوی قلب چگونه انجام می شود؟

تست ورزش استخدامی نیرو های مسلح

دکتر آرزو خسروی بهترین متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی در تهران.

جهت ملاقات حضوری با پزشک با نوبت دهی مطب در ارتباط باشید.