از دکتر بپرسید ؟

دولتی بودن دریچه آئورت - پرسش 240

• تصویر کاربر لیلا یکشنبه ۸ مهر ۹۷( 1 سال پیش) مشاوره
    با سلام.همسرم ۳۵رساله میباشد .چندماه پیش دردی در قفسه سینش و قلبش داشت بعداز مراجعه به دکتر و اکو شدن گفتن دریچه آئورت بصورت مادرزادی دولتی هس.این موضوع ما رو خیلی نگران کرده.دکترش گفت اگه نیازربه تعویض دریچه پیدا کنه بالای ۴۵ سالگی هس و ممکنه هیچ وقت نیاز به تعویض پیدا نکنه.فعلا داروی کونکور تجویز کردکه درد رو هم کم کنه.ولی الان چندماه هس که دارو رو مصرف میکنه ولی هیچ تاثیری بر روی درد نداشته.بعضی اوقات وقتی یکدفعه از جا بلند میشه نفسش بند میاد آیا این مساله مربوط به دولتی بودن دریچه هس؟تصویر اکو رو براتون ارسال میکنم لطفا نظرتون در رابطه با پیشرفت بیماری و وضعیت کنونی همسرم توضیح بدین.ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی یکشنبه ۸ مهر ۹۷( 1 سال پیش)
      سلام. فعلا نیاز به اقدامی نیست ، سالانه اکو بشوند ، اگه درد حین فعالیت دارند یا ریسک فاکتورهای متعدد مثل دیابت ، فشار خون ، سیگار و ... دارند با صلاحدید پزشک تست ورزش یا سی تی انژیو هم انجام بشود ، همچنین ، سطح ویتامین دی بررسی بشود ، اگه کم بود درمان کنند ، مشکلات گوارشی هم میتواند عامل درد قفسه سینه باشد

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید