متخصص قلب در تهران

از دکتر بپرسید ؟

مصرف پرانول - پرسش 11044

  • تصویر کاربر دیبا جمعه ۱۳ فروردین ۰( 1 هفته پیش) تعداد بازدید: 8 مشاوره
    با سلام
    با تجویز پزشک برای درمان میگرن قرص پرانول۲۰ و قطره هایپیران میخورم. ماه اول درمان خوب بود ولی دوماه متوالی سردرد دائم،بی حالی و ضعف عضلات، بی خوابی نیمه شب،تهوع و نخوت و بی انگیزگی و اغلب گربه و نا امیدی دارم. فکر میکردم اگه عوارض دارو باشه روزای اول این اتفاقها بیفته ولی بعد از دو سه ماه علت چیه!؟ از رفتن به دکتر هم متنفرم...
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی جمعه ۱۳ فروردین ۰( 1 هفته پیش)
      سلام ممکنه به دلیل مصرف پروپرانولول باشه ، با دکتر مغز و اعصاب جهت جایگزینی دارو استفاده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی جمعه ۱۳ فروردین ۰( 1 هفته پیش)
      مشورت کنید

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید