از دکتر بپرسید ؟

DVT - پرسش 361

• تصویر کاربر مهردوست جمعه ۳ اسفند ۹۷( 1 سال پیش) سایر بیماری های قلب
    با عرض سلام وخسته نباشید.
    بنده در مورخ 96/12/1 دچار DVT شدم و بمدت 10 روز در بیمارستان بستری شده و بعد از آن نیز تا مورخ 97/7/1 قرص زالربان 20 مصرف نمودم سپس با توجه به تست دی دایمر دکتر قرص را قطع کرده و گفتند دیگر مشکلی ندارید. ولی هنوز بنده گاهی اوقات از همان ناحیه که خون لخته شده بود دچار تورم و درد پا میشوم علت چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی جمعه ۳ اسفند ۹۷( 1 سال پیش)

سلام بسته به علت DVT در بعضی از موارد داروی زالربان باید مدت طولانی خورده بشه
      ولی اگه نیاز به مصرف طولانی با توجه به علت زمینه ای DVT نباشه ورم میتونه بدلیل اسیب ورید ناشی از لخته های قبلی باشه و مشکلی نیست جوراب واریس بپوشید

2. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی جمعه ۳ اسفند ۹۷( 1 سال پیش)

سلام بسته به علت DVT در بعضی از موارد داروی زالربان باید مدت طولانی خورده بشه

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید