متخصص قلب در تهران

از دکتر بپرسید ؟

درباره مشکل قلبی - پرسش 166

  • تصویر کاربر فرح چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷( 1 سال پیش) مشاوره
    باعرض سلام وخسته نباشید .من خانمی ۵۶ ساله هستم که ۷سال پیش قلبموبالون انداختم.هیچ مشکلی نداشتم تااخیرا بعلت طپش شدید بعدازگرفتن اکو ونوارقلب ۴روزدربیمارستان بستری شدم.ازاون به بعد قرص وارفارین متورال روزی ۱ عدد وآمیوفارم روزی ۳ تا استفاده کردم .که ۲روزپیش ادارکاملا خونی داشتم.آزمایش سونوگرافی ازکلیه ها خوب بود.بعدتشخیص دادن بخاطروارفارین بود.البته من هرهفته پی تی خونموچک میکردم.یکدفه پی تی خونم ۴/۹شدوهمون باعث خونریزی درادارشد.حال ازشما سئوالی که دارم این است که آیا من میتونم قرصی جایگزین وارفارین کنم که تداخل غذایی ودارویی نداشته باشه.واینقدرپی تی خونموچک کنم.؟ یابطورکلی قرصی که عوارضش کمترازوارفارین هم باشه ببخشید که وقتتونوگرفتم.ممنون میشم پاسخ بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷( 1 سال پیش)
      سلام بسته به نوع اريتمي ايجاد شده و اكو، ميشه داروي ديگه اي كه درد سرهاي وارفارين را نداشته باشه جايگزين وارفارين كرد ، لطفا با كل مدارك به متخصص قلب مراجعه كنيد.

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.