از دکتر بپرسید ؟

درد وسط قفسه سینه - پرسش 5634

• تصویر کاربر امیر دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹( 3 ماه پیش) مشاوره
    سلام. اقا هستم.29 سالمه. سیگاری نیستم. هفته ای 2 بار فوتسال میرفتم (موقع قبل کرونا)، سابقه اضطراب و دلهره به صورت ارثی داریم. بعضی وقتا هم(یکی دو بار در ماه) قلبم یهو وسط بازی میسوزه و تیر میکشه.
    این مدته که خونه هستم، روز دیر بیدار میشم، صبحانه نمیخورم، ناهار هم کم میخورم معده سنگین نشه، ولی ولی ولی ساعت 6 به بعد یه چیزی اندازه توپ تنیس وسط قفسه سینه م درد میگییره و گاهی هم میزنه شونه دست چپم، چکار باید کنم؟
    لطفا مرحمت می کنید راهنماییم کنید.
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹( 3 ماه پیش)

سلام داروی پنتوپرازول روزی دوتا بخورین موقع درد هم سربت الومینیم ام جی اس بخورین اگه بهتر نشدین و یا درد با فعالیت تشدید میشد حتما به متخصص قلب مراجعه کنید

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید