متخصص قلب در تهران

از دکتر بپرسید ؟

داروی ریواروکسابان(زالربان) ۲۰ - پرسش 201

  • تصویر کاربر طاهرآموز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 2 سال پیش) مشاوره
    با سلام.مادرم قرص ریواروکسابان ۲۰مصرف میکند .تازگیها روی پاها خونمردگی و سیاهی ایجاد شده.آیا به دارو ربط دارد؟نظر شما چیست؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 2 سال پیش)
      سلام
      بله ممکنه مربوط به دارو باشه فاکتورهای خونی و کلیوی و بقیه داروها که تداخل با این دارو دارند، باید چک بشه.

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید