از دکتر بپرسید ؟

درد قفسه سینه - پرسش 5592

• تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش) مشاوره
    با سلام نزدیک به دو ماه هست که میانه قفسه اینجانب دردی دارد که معمولا با سرگیجه و کمی حالت تهوع همراه است نوار قلب و عکس رادیولوژی از
    ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی پنجشنبه ۲۸ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش)

سلام حتما درمان رفلاکس معده را انجام بدین ، اگه بهتر نشدین به دکتر قلب مراجعه کنید

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی