از دکتر بپرسید ؟

درد قفسه سینه - پرسش 8242

• تصویر کاربر مرتضی یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 33 مشاوره
    با سلام و خسته نباشید .
    خانم دکتر حدودا یک ماهی هست که در قسمت سمت چپ بالای قفسه سینه دردی تیر کشنده دارم که با تغییر وضعیت بدن و حتی حرکت سر و گردن و نفس کشیدن بیشتر است . لازم به ذکر است که کارمند هستم و محیط کاریم هم بسیار پر تنش و استرس زاست و اینکه این درد چند روز خوب میشه ولی چند روز دیگه مثل قبل میشه ، خواهشمندم راهنمایی بفرمایین . ممنون از لطف شما
    1. تصویر کاربر مرتضی پنجشنبه ۲۰ آذر ۹۹( 1 ماه پیش)
      لازم به ذکر است که 39 سال سنمه و سیگاری و بیماری زمینه ای هم ندارم
    2. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 1 ماه پیش)
      سلام سطح ویتامین دی را چک کنید درد بیشتر درد عضلانی هست ، ممکنه مربوط به دیسک گردن باشه ، نرمش هم خیلی در کاهش درد موثر هست ، ولی اگه باراه رفتن تشدید میشه ، از نظر قلبی بررسی بشید

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم آنلاین پرسش و پاسخ ، جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید