متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

کاهش پلاکت - پرسش 11763

  • تصویر کاربر سیاوش دوشنبه ۶ اردیبهشت ۰( 3 ماه پیش) تعداد بازدید: 46 مشاوره
    با سلام
    همسر بنده که از همکاران شما هستند بعد از تزریق واکسن کرونا دچار افت پلاکت شده اند لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی دوشنبه ۶ اردیبهشت ۰( 3 ماه پیش)
      سلام ممکنه به خاطر عوارض واکسن باشه ، نیاز به معاینه هست حتما به متخصص خون مراجعه کنید

به سیستم پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب به طور حضوری به مطب مراجعه کنید.