متخصص قلب در تهران

عوارض اترواستاتین - پرسش 19528

  • تصویر کاربر امیر جمعه ۱۰ تیر ۱( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 14 داروشناسی
    همسر من یک ماه قرص اترو استاتین مصرف کردن والان دو ماهه عوارضش رو دارنشبانه روز احساس ضعف شدید در ناحیه پاها و کمر و بازوها دارن و قند ۱۰۸هست
    بسیار زیاد درد میکشن به طوری که خواب نمیتونن برن و فعالیت های روزانه تحت تاثیر قرار گرفته چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی جمعه ۱۰ تیر ۱( 1 ماه پیش)

      سلام سطج آنزیمهای عضلانی چک شود. از جهت بیماریهای دیگر نیز بررسی شود

به سیستم ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش ثبت پرسش مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.