متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

INR - پرسش 16420

  • تصویر کاربر افتاب چهارشنبه ۱۵ دی ۰( 3 هفته پیش) تعداد بازدید: 11 مشاوره
    سلام خانم دکتر. خسته نباشید ـبیماری 22ساله در تاریخ 29اذر ماه بستری و 7دوز هپارین 5000 را تا روز 2دی ماه در یافت کرده. البته همیشه به دلیل لخته در عروق پا وارفارین نیز مصرف می کند ایا ممکن هست INRاو که در تاریخ 2دی ماه (قبل از ترخیص) 3/77بوده در تاریخ 4دی ماه(2روز بعد از ترخیص) 1/4شده باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی چهارشنبه ۱۵ دی ۰( 3 هفته پیش)
      سلام احتمال اشتباه بودن یکی از ازمایشات هست مجدد چک کنید

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.