متخصص قلب در تهران

قرص سوستاک - پرسش 12749

  • تصویر کاربر ناصر پنجشنبه ۱۳ خرداد ۰( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 119 مشاوره
    عرض ادب وخسته نباشید .چند روزی هست که با تجویز پزشک داروی سوستاک مصرف میکنم البته قند م هم پایینه .بعداز مصرف دارو هم قند م پایین میاد هم به خواب عمیق فرو میرم مثل رفتن تو کما .آیا از عوارض مصرف این دارو هست .ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی پنجشنبه ۱۳ خرداد ۰( 1 سال پیش)
      سلام ممکنه بدلیل کاهش فشار خون باشه ، اگر افت فشار دارید با پزشکتون راجع به تعویض دارو مشورت کنید

به سیستم ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را در بخش ثبت پرسش مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.