متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

مصرف دارو بدون تجویز پزشک - پرسش 5386

  • تصویر کاربر ایمانی جمعه ۲۲ فروردین ۹۹( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 115 مشاوره
    با سلام و وقت بخیر . حدودا یک هفته پیش به دلیل تپش قلبی که داشتم بدون تجویز پزشک قرص پروپرانولول مصرف کردم . دو عدد در دوروز متوالی . اما ازون روز فشارم یا پایین میاد یا بالا میره بی حال میشم رنگم زرد میشه طوری که اصلا نمیتونم سر پا وایسم . این حالت برام نگران کننده شده . توصیه تون چیه و بنظرتون به خاطر قرص میتونه باشه ؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی جمعه ۲۲ فروردین ۹۹( 1 سال پیش)

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.