متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

واکسن کرونا - پرسش 15491

  • تصویر کاربر صفا چهارشنبه ۲۴ آذر ۰( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 12 مشاوره
    سلام.خانوم دکتر از وقتی واکسن کرونا زدم ۳ماه که گلوم ملتهب میشه و بتامتازون میزنم وقرص سیتیزین و نئوتادین دکتر میده.واکسن سینوفارم زدن.چرا این عارضه بوجود اومده.نس میکنم سیستم ترشح غدد از گردن به بالام کلا بهم ریخته.ممنونم بابت توجه تون
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی چهارشنبه ۲۴ آذر ۰( 1 ماه پیش)

      سلام با متخصص ریه مشورت کنید

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.