متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

درد قلبی - پرسش 15569

  • تصویر کاربر نازی پنجشنبه ۲۵ آذر ۰( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 9 سایر بیماری های قلب
    با سلام ۵۱ سالمه ده ساله دیابت دارم.اول متفورمین میخوردم.الان سه ماهه سینوریپا500/5مصرف میکنم الان حدود بیست روزه که افت فشار خون،درد قلبی،بیحالی آنی،بعضا سرگیجه هنگام بلند شدن،تنگی نفس ندارم ولی تنفس عمیق دارم.از دکتر قلب وقت گرفته ام.تا نوبتم برسه رفتم دکتر عمومی،نوار قلبی گرفت گفت مشکلی نداری فقط استرش نشون میده.لوزار و متورال مصرف میکنم.مشکل من چیه؟ایا مربوط به سینوریپا میتونه باشه؟ممنونم از شما.در ضمن حدود دو ونیم سال قبل اکو کرده بودم همه رو نرمال نوشته بود به غیر از mv:A=E
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی پنجشنبه ۲۵ آذر ۰( 1 ماه پیش)

      سلام ممکنه افت قند داشته باشین

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.