متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

تولید بیش از حد آنزیم قلب - پرسش 8882

  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹( 10 ماه پیش) تعداد بازدید: 80 سایر بیماری های قلب
    سلام .فرزند من باسن ۴سال۲ماه در بیمارستان چندروزی بستری شده به دلیل کاوازاکی راه سرم دستش لخته شد بود پرستار آمد با داروی قلبی که بهش وصل بود فکر کنم کورتن بود با سرنگ راهش را باز کند با فشار زیاز زد یه مرتبه حال بچه بد شد وتنفسش وقفه پیش آمد بعد از چند دقیقه خوب شد ولی الا قلب آنزیمش زیاد شده میخواستم ببینم میتونم برای اون کارشون باشه چون سرم را باید با آب مقطر باز میکرد
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹( 10 ماه پیش)
      سلام تا دقیق از داروی تزریق شده مطمئن نباشید نمیشه گفت ، کورتون چنین عوارضی نمیده

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.