متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

قلب - پرسش 5907

  • تصویر کاربر سلمان سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 105 اکوی قلب
    سلام من۲۹ سالمه ودرحال درمان شیمی درمانی غدد لنفاوی هستم درطول درمان دکتر داروی من رو قویتر کرد وباعث تپش قلب شد.یک ماه هم از شیمی درمانی من گذشت ولی هنوز تپش قلب دارم لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹( 1 سال پیش)
      سلام حتما نیاز به اکو دارید

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.