متخصص قلب در تهران

ثبت پرسش

تداخل متورال با اس سیتالوپرام - پرسش 7974

  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 172 داروشناسی
    با سلام و احترام
    خانم دکتر من بخاطر تپش قلب ناشی از استرس که طولانی می شد و هایپرتروفی ژنتیک و خفیف بطن چپ متورال ۵۰ صبح و شب استفاده می کردم ، ۲۰ روز قبل بخاطر افسردگی پزشک برایم داروی اس سیتالوپرام تجویز کرد و من مصرف متورال را به نصف صبح و نصف شب کاهش دادم ، ضمنا من به گشادی عروق کرونر هم مبتلا هستم ، با توجه به تداخل این دو دارو کاهش دوز کافی است یا برای جایگزینی متورال باید به پزشک مراجعه کنم ، با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر آرزو خسروی شنبه ۱۵ آذر ۹۹( 1 سال پیش)
      سلام در صورتی که ضربانتون نرمال بوده نیاز به کاهش مقدار متورال نیست

به سیستم مشاوره و ثبت پرسش از دکتر آرزو خسروی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید.همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات پر تکرار کلیک کنید.

قابل توجه بیماران عزیز: پاسخ سوالات شما تنها از طریق سیستم پرسش و پاسخ ،ظرف مدت یک هفته الی ۱۰ روز جواب داده خواهد شد و امکان پیگیری سوالات از طریق تماس تلفنی وجود ندارد. در صورت مشکل اورژانس یا تعجیل در جواب حضورا به مطب مراجعه کنید.